Håll ut!

Okej, det är snart snart sommarlov.. Orkar vi till slutet? of course - Go o glad kex chocklad!  nat..........

Vill till Ayia Napa nu nu nu nu nu nu nu! ligga på stranden och steka!!!!!!! götttt! Som faaaaaaan! Sen party på kvällen! party, party - festa järnet, eller vad säger ni brudar? :P .

Ett litet minus Cypern har fått Euro men jag tror det lösser sig ändå. Snart är det helg igen, fredag imon! :D Och sommarn är på ingång, eller snarare våren kanske.  Hoppas bara det kan bli lite varmara kanske.. Jag e faktsikt väldans fest sugen idag, mm.. Va länge sen jag kände mif riktigt party sugen, men idag gör jag det beror nog på det fina världet tror jag!

Håll ut! - håll ut! - håll ut! - håll ut! - håll ut - Det behöver jag. Kan inte hjälpa att jag e morgontrött?? hihih..

Håkan hellström, har blivit en riktig goding på senaste tiden gillar faktiskt hans nya låtar! Ganska mycket sommmar över honom ändå.


Sommaren med er tjejer ska bli den bästa någonsin - cuse i need you here, älsklingar!

Massa kärlek till er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0