En upplyst dag?

FYFAN!
Jag såg mitt schema idag, mitt schema från V.10 till V.24... JAG SLUTAR 16.30 PÅ TISDAGAR OCH BÖRJAR 08.10- Kill me now, typ.
Fast min dag blev lite roligare sedan när jag hälsade på en råsöt kille i korridoren :) , och ännu bättre sedan när jag fick ett ... Skumt SMS, fast det var råskoj så fick mig ett gott skratt! :D- tack Robin, eller dina kompisar, haha.

Nu är alla hemma, Emma med så det är bra för otroligt nog så har vi FAKTISKT saknat hennes face :D.

5 veckor kvar till påsklovet och efter det är det bara 10 veckor kvar till sommarn, till lovet, till slutet av första årskursen på gymnasiet :D Fast innan påsklovet åker jag till Hemsedal och super skallen av mig :P, haha :D.

När resan VÄL är beställd så kommer jag vilja skjuta mig för att jag kommer att längta så mycket- det skulle i och för sig inte förvåna mig om någon jävel blir sjuk eller något :P, haha, typiskt om det skulle hända just oss! :D, men förmodligen skiter vi i om det blir så, jag tror faktiskt att vi åker ändå:D.

Nu ska jag äta och plugga- så boring, men jag måste! :)

By the way, Katarina, kolla upp i en ordbok hur "reconera" egentligen stavas! :D

♥ Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0