Funäsdalen, Åre, Finland och USA!

Jag är i Funäsdalen där det idag har varit en kraftig storm så jag har varit som isolerad i stugan.
Katarina och Charlotte är i Åre, jag vet inte hur det ha varit där, men jag vet iallafall att de hade tråkigt igår-haha!
Emma är kvar hos din syster i USA och Åsa är hos släkten i Finland.

Alla är helt enkelt någonstans helt lost från hemma.
Fast nu när alla kommer hem så är det dags att bestämma och beställa, beställa, beställa! :D
Det ska bli grymt skönt, visst, här är det -10 grader idag och säkert 2 m snö, det är härligt, absolut, men det hade inte suttit fel med en solsemester NU!

Jaja, nu är det som det är, och när resan väl ska gå av sin stapel så kommer allt att bli superskönt, att all den längtan äntligen brister- vilken känsla! :D, första gången viåker utomlands tillsammans tjejer, fantastiskt roligt ska det bli!

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0