Homecomming...yeah right.

Tjabba, höhö
Nu är snart alla hemma, alla utom Natalie och Emma. Natalie kommer ju hem idag, har saknat henne. Och när Emma kommer hem är det ingen som vet, men vi tror hon kommer antingen idag eller på söndag. Vi har saknar det där fejset..naat.

jaja, när Emma kommer hem beställer vi haha, som Nattis redan sagt. Älskar mina tjejor!

Men en grej som vi senare ska se fram emot efter the trip to Ayia Napa är en weekend i sälen eller Åre eller nått liknande. En vinter semster alltså. Jag tycker Natalies familj ska köpa en lite stuga, för då kanske vi kan bo lite i den fast i för sig dem åker ju i så fall troligtvis också i så fall den veckan man är ledig, har sportlov så då är ju den upptagen av La familia Johansson! Men nått vi borde göra faktiskt. Fast vi kanske inte borde reconera kring det så mycket nu  utan istället sikta på Ayia Napa resan och verkligen få den beställd! vi är ju lite sega som sagt.



Ses sen! och.. om du Emma skulle se detta inlägg där borta i USA ring mig i så fall eller skriv när du kommer hem. jag har försökt ringa dig, men du svarar inte snuttan:( Hoppas allt är bra med dig!
Btw, är hungrig. Finns ingen mat hemma..

Pussss snuttungar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0