Bokat! :D

Ayia Napa resan är äntligen bokad, nu i veckan ska vi betala handpenning så att resan verkligen är bokad och allt är klart!

11 juli åker vi från Landvetter flygplats och landar 6 h senare i Larnaca och tar oss med buss till Ayia Napa och Nissi Beach! :D

1 vecka och några dagar kvar till Påsklovet :D, då ska jag till Danmark i 3 dagar, men annars är jag väl hemma tror jag :D, de andra tjejerna med, eller!? :D

På fredag ska vi på middag hos Katarina och Charlotte. :D, för nästan, precis 1 år sedan så hade vi vårmiddag hos er också :D, bring back some memories!

Nu ska jag sätta mig och chilla framför en film för att sedan gå ut och springa lite :), jag hade bara en lektion idag och är ledig varje torsdag fram till sommarlovet den 10e juni, haha, pilutta er! :D


(L) Lots of love, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0