Snö?

Det är helt seriöst snö ute nu, det är den 24 mars och det är snö, snö, snö och ännu mera snö.
På söndag ställer vi om till sommartid och det är för femtioelfte gången SNÖ ute!
Må Allah vara med Sverige- Inshala!

Jaja, nu ska jag inte tynga ner mig med snön.
Jag sitter hemma och väntar på de tre långsammaste personerna i världen, Katarina, Charlotte och Emma. Vi ska åka till en vän med Emmas syster som chaufför men jag får inget samtal, uscha! Jag funderar på att ta bort allt smink och gå och lägga mig.

Vi har Påsklov nu men jag är råtrött!
Jajajajajaja. :D
Glad påsk i efterskott :D.

/N

Kommentarer
Postat av: fgr

fdef

2008-04-17 @ 19:28:15
Postat av: Katarina Brundin

Sheet, nattis.det är mycket skit nu eller hur?

2008-04-17 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0