Tjoho!

Katarina, vi kan snart skriva att denna blogg endast tillhör dig och mig, med tanke på att det bara är vi som bloggar!
-Tjejer (!) ni måste börja blogga lite mer, lägg undan skolarbetet ett tag och bara skriv av er!

Yeye... Idag har det varit en fantastisk dag, lite blåsig dock, men solig och varm. Första dagen i skolan efter att mitt fuckade ledband gick sönder, jag valde att lämna kryckorna hemma (jag vill inte se ut som en gammal tant), men jag hade turen med mig att första dagen var en måndag i och med att jag bara hade en tyska-lektion idag och den är bara tre trappsteg upp i skolan, skönt.

Som Katarina skrev innan detta inlägg så ska vi betala in resan senast den 30e maj, vilket innebär att jag, du Åsa och du Emma måste lämna intyget till Fritidsresor (!) Sedan är det fritt fram att betala in resten på Janes konto (A).

Måndag bara.... Nationellt matteprov del 2 imorgon, med miniräknare (!). Tisdag, onsdag, torsdag men sedan fredag igen :D, yeii! Jag är dock blå över halva foten och jag kan knappt gå på den med tanke på att jag lyckades trampa snett återigen och kan förmodligen inte vara med på gymnastiklektionen på fredag, helvete, jag missade ju förra också!! Jaja, det finns inte så mycket att göra, tur för mig att min skola är så himla bra (NOT) att jag inte får mitt slutbetyg i Idrott och Hälsa A förrän i trean (!)
-Jag är ju, som vanligt, ledig på torsdag, precis som Åsis också är, så veckorna är inte längre så himla nedtyngande, dessvärre har jag mer i skolan nu än under hela året tror jag så jag måste ändå lägga ner tid på skolarbeten och prov- ända in i det sista!
-Life goes on (!)

Tjejer (!)
Jag snackade med lill-R förut förresten och han var rånere för allt detdär med T igen!
Jag berättade för honom att jag hade hittat en massa gamla grejer som jag skrev under den tiden då allt var som värst med T och han bad mig skicka något jag hade skrivit, så jag skickade en grej jag hade skrivit, en novell som handlar om innan jag och T blev tillsammans, jag skrev aldrig klart novellen eftersom jag skulle lämna T bakom mig, så det står bara om allting innan och han fick den men blev rånere och blev nästa irriterad, så jag låg i säkert 1 timma och bara förklarade för honom varför tröjan ligger kvar och varför allt inte har lagt sig än, men han var jätte ledsen.
KILL ME ALIVE!

Nu tänkte jag få mig lite sömn eftersom det förmodligen är en inverkande faktor i sammanhanget med matteprovet imorgon.
God natt, people.

(L) Massvis av kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0