Sleeeeeeeeeeten!

Hooolaaa!

Det var ett tag sen någon utav oss skrev i bloggen, men tänkte skriva lite idag. Kan börja med att berätta hur helgen varit, kan summera den en mening - Sämsta helgen ever! ja, det var det verkligen. Jag fick en sne-fylla, without a recone, verkligen. Förutom att jag varit full en kväll, har jag inte gjort något. Jag säger det igen, sämsta helgen någonsin. Har kännt lite nerstämming den sista tiden, inget är speciellet kul, man har tröttnat på allt på något vis. Längar tills det börjar ske lite förändringar både i vardagen och helgen. Vad sägs om körkort och fylla 18, ja det gillar vi!  Om man inte får en bra helg med skratt och trevligheter känns den nya veckan inte speciellet kul att börja. Idag är det måndag och jag kan säga att den startade inget vidare bra. Vad sägs om vackna med fett hår, och upptäcka att det är ca drygt en halv timme kvar tills man ska ge sig iväg till skolan? Nej, jag gillar det inte. Fick slänga på mig kläder som låg på golvet och till min förväntan såg jag ut som crap. När jag kom till skolan tänkte jag " vad har jag igenkligen på mig?" Jag lovar, jag liknade en luffare! sant. Har bestämt mig för att jag ikväll ska gå och lägga mig tidigare, får inte falla in på ruta ett igen, det är något jag lovat mig själv! Vet ni, jag tror jag ska sluta att dricka på helgen, inget mer festande, måste faktiskt tänka på studierna! Känner för att daska upp mig lite, göra en renovering liksom ;)
1. Börja träna. Start 15 September
2. Äta nyttigt Start 15 September
3. Inte köpa massa skit kläder. Spara tills de fina höstkläderna kommer
4. Fixa hår; Få en mer naturlig blond färg. Beställde tid den 20 september klockan 09.00!

Jag har kommit på att negativitet, gör allt negativt. Ja, jag vet man har hört det förut "går man in med negativ inställning, blir allt negativt" men det stämmer faktiskt. ibland tänker jag "Åh, vad jobbigt allt är" jag orkar inte, vill inte, ska inte" Men så sa någon " det är väl inte så farligt, kör bara" ja, faktsikt är det så, allt känndes så mycket bättre. jag börja komma in i positivt-tänkande banorna och visst släppte det och visst blev allt bättre!

Jag kollade precis på Ayia Napa- filmen, shet blir så gald när jag ser den. Man längtar tillbacka. Längtar efter att komma hem efter att ha dansat hela natten (tack för high-hels-plåster) , träningsverk i benen efter ha shakat hela natten lång!

På tala om nått helt annat, jag mår ritktigt illa. Varför? Antingen är jag sjuk eller så har jag kanske ätit för mycket, jag tror faktsikt latten gjorde sitt! - to much grädde och krämigt. Latte, se you om några år....

Som jag sa tidigare har jag haft en riktigt BAD BAD BAD BAD DAY! pågrund av detta bloggar jag, få skriva av sig för blogga är inte riktigt min grej som ni kanske märker, yeah!

Nog om tråk, jag vill ha förändring i allt nu! - något nytt, vill inte kunna mina rutiner utan till, nej tack!

Puss, ska spy lite nu....haha nej men mår riktigt illa, vad gör man åt saken?   - Lots of love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0