inte allt för deppig=)=)

hejsan! nu sitter jag i min säng, ska till skolan i mon men kan inte sova! varför? jo, jag var hemma från skolan idag förlåt men jag orkar inte skolan mer. seriöst det tar en timma plus en kvart dit sen tillbaka hem igen till hindås också:P. Det är för mycket helt enkelt, det tar på krafterna! i dag har jag i alle fall pluggat lite, det är ju bra. Emma kom sedan hem till oss efter skolan det var kul, vi köpte glass i regnet.=). en tråkig sak hände idag och det var att katarina och min engelska lärare som dock inte gillar oss skickade ett mail till mamma och skrev "katarina och charlotte var inte i skolan idag". jag vet att mamma och pappa har all rätt att bli sura, men jag önska att det kunde sätta sig in i vår sitvation. jag berättade för dem att jag är trött på skolan orkar inte åka så låmgt plus att jag inte ens trivs där. Men mamma strunta i det fullständigt hon sa att det var helt fel och nu är hon jätte arg. Så nu kan jag inte sova för jag hatar att bråka med mina föräldrar, jag älskar dem så jätte mycket och då blir det så jobbigt när man bråkar med dem. men jag har i alle fall en plan angående det här med gymnasiet och det är att jag går klart tvån på teoretiska och sen läser jag distans på rästen. varför jag väljder att göra såhär (om det nu går) är för att jag tror resan till skolan påverakr mina betyg att jag lägger all min krfat på resan dit istället för studierna. jag tror att mitt studieresultat skulle höjas och att jag skulle må mycket bättre i mig själv att känna att jag lär mig något. jag hoppas värkligen mamma och pappa kan förstå detta, jag hoppas värkligen det!=)
aja nog med skolan vi hade jullov för en ungefär veckas sen det var så jäkla underbart det bästa julovet någonsin.Längtar tillbaka till julovet det var så kul och mysigt. Nu går det i alle fall mot våren och det känns vädigt gött hihi! jaja kan säga mer att jag är inte den person som brukar blogga såhär det känns lite små töntigt. men jag kände bara för att skriva lite vda jag tänkte osv. jajaj nu ska väll jag försöka sova Älskar Pappa, Mamma, Viktoria, Katarina, Emma, Åsa och Natalie så jäkla mycket vill bara att ni ska veta det för det gör jag verkligen. förlåt föresten om det är stav fel och ingen stor bokstav! PUSS PUSS (L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0